بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده بانکدار کشور
سامانه سلام (سامانه لحظه ای امور مشتریان)
 
مشتریان محترم بانک میتوانند از هر یک از ابزار زیر برای تماس با بانک و اعلام نظرات، پیشنهاد ها و  انتقادات سازنده خود استفاده فرمایند:
مشتری می تواند با مراجعه به وب سایت بانک و این صفحه مربوط پیام خود را برای هر یک از ادارات که با موضوع مورد نظر ارتباط دارد اقدام به ارسال مطالب خود نموده و با دریافت کد پیگیری نتیجه را از همین طریق پیگیری نماید.
گیرنده این سامانه امور بازرسی و حسابرسی بانک است که با مراجعه به آن مشتری می تواند با تفیکی استان و شهر و انتخاب موضوعات زیر مجموعه با دقت هرچه تمامتر مطالب را به استحضار امور مربوطه رسانده و با دریافت کد پیگیری تا حصول به نتیجه موضوع اعلامی را پیگیری نماید.
مطالب این صندوق توسط مدیرعامل بانک رویت و به زیرمجموعه های مرتبط با موضوع جهت اقدامات بعدی ارجاع شده و همچنان مشتری می تواند از طریق کد پیگیری از روند انجام کار مطلع باشد.
چهارم- شماره تلفن  02184284 که با استفاده از این سامانه امکان ضبط صوتی پیام بر اساس راهنمایی صوتی سامانه تلفنی و همچنین امکان صحبت با همکاران و کسب راهنمایی های لازم از ایشان مقدور است.
پنجم- سامانه پیامکی بانک به شماره 500084284 که مشتریان میتوانند موضوعات و سوالات را برای بررسی و ارسال پاسخ ارسال فرمایند. و از همین طریق پاسخ را دریافت نمایند. (در این موضوع هزینه صرفا ارسال پیام بر عهده مشتری بوده و بابت دریافت پاسخ هزینه ای توسط مشتری پرداخت نخواهد شد.)
ششم- پست الکترونیک بانک از قرار ذیل
اداره کل روابط عمومی info@postbank.ir
امور بازرسی و حسابرسی: bazresi@postbank.ir
ستاد طرح تکریم ارباب رجوع بانک:  takrim@postbank.ir
 هفتم- نشانی پستی بانک:  تهران- خیابان شهید مطهری- بین سرافراز و کوه نور شماره 229 کد پستی: 1587618118
 
در صورت نیاز به تماس با ادارات کل ستادی و مدیریت شعب هر استان  اطلاعات مورد نیاز در منوی درباره بانک از بالای هر صفحه از بانک قابل دسترس است.