بسمه تعالی
« بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و حامی تولید، اشتغال و کالای ایرانی»

مشتری گرامی با سلام ؛
احتراماً، روابط عمومی پست بانک در نظر دارد میزان رضایت مشتریان گرامی را از خدمات بانکی خود مورد سنجش قرار دهد و به همین منظور هر ماه به تعدادی از شرکت کنندگان که در نظرسنجی به قید قرعه هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد. لذا خواهشمند است با تکمیل پرسشنامه ذیل ما را در تحقق اهداف موردنظر یاری نمائید.
قبلاً از همکاری صمیمانه شما متشکریم.
اداره کل روابط عمومی پست بانک
می توانید به این نظرسنجی راي دهيد و يا نتايج را بصورت متني يا گرافيکي مشاهده نماييد.
نظرسنجی:نظر سنجی مشتریان
نام و نام خانوادگی
نام شعبه/دفتر خدمات بانکی
استان
شهر
روستا
1 - جنسیت:
2 - سن
3 - میزان تحصیلات
4 - شغل
5 - کارکنان شعبه با حوصله به سئوالات شما پاسخ می دهند
6 - کارکنان شعبه رفتاری محترمانه و دوستانه دارند
7 - کارکنان شعبه بین مشتریان تبعیض قائل نمی شوند
8 - کارکنان شعبه ظاهری آراسته و مرتب دارند
9 - کارکنان شعبه به درخواست های مشتری توجه دارند
10 - تصویر ذهنی مطلوبی از این بانک نسبت به دیگر بانک ها دارم
11 - ترجیح می دهم بیشتر امور بانکی خود را در این بانک انجام دهم
12 - انجام امور بانکی در این بانک سهل و آسان است
13 - تنوع خدمات بانک انتظارات من را برآورده می کند
14 - بانک اطلاعات دقیق و کاملی درباره انواع خدمات بانکی ارائه می کند
15 - انجام امور بانکی در این بانک با کمترین معطلی صورت می گیرد
16 - به شکایات مشتری در اسرع وقت رسیدگی می شود
17 - داخل شعب بانک، تمیز و پاکیزه است
18 - وسایل و تجهیزات شعب بانک، آراسته و منظم است
19 - سرعت رسیدگی به تقاضای دریافت تسهیلات از بانک مناسب است
20 - انواع خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بانک انتظارات من را برآورد می کند
21 - در اکثر اوقات دستگاه های خودپرداز بانک قادر به ارائه خدمت هستند