بسمه تعالی
« بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و حامی تولید، اشتغال و کالای ایرانی»

مشتری گرامی با سلام ؛
احتراماً، روابط عمومی پست بانک در نظر دارد میزان رضایت مشتریان گرامی را از خدمات بانکی خود مورد سنجش قرار دهد و به همین منظور هر ماه به تعدادی از شرکت کنندگان که در نظرسنجی به قید قرعه هدایایی ارزنده تقدیم خواهد شد. لذا خواهشمند است با تکمیل پرسشنامه ذیل ما را در تحقق اهداف موردنظر یاری نمائید.
قبلاً از همکاری صمیمانه شما متشکریم.
اداره کل روابط عمومی پست بانک
نظرسنجی:خدمات پست بانک
نام و نام خانوادگی
1 - جنسیت
2 - سن
3 - میزان تحصیلات
4 - شغل
5 - آیا با خدمات پست بانک آشنایی دارید؟
6 - از کدامیک از خدمات پست بانک استفاده می کنید؟
7 - آیا از ارائه خدمات الکترونیکی پست بانک راضی هستید؟
8 - آیا تا به حال در استفاده از خدمات الکترونیکی پست بانک دچار مشکل شده اید؟
9 - از کدامیک از خدمات پست بانک رضایت ندارید؟
10 - مزایای استفاده از خدمات الکترونیکی پست بانک کدامند
11 - چنانچه مشکلی در زمینه دریافت خدمات الکترونیکی پست بانک داشته باشید برای رفع آن چه اقدامی انجام می دهید؟
12 - مهمترین مشکل در ارائه خدمات الکترونیکی پست بانک کدامیک هستند؟