بانک توسعه ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده بانکدار کشور
تاریخ 1397/05/16         ساعت     گروه خبری اخبار پست بانک

دکتر سیدمهدی هاشمیان معاون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از همکاری‌های مستمر پست بانک با این ستاد تقدیر کرد.



به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر هاشمیان در دومین جلسه هم‌اندیشی کارگروه تخصصی آموزش مسئولان دبیرخانه این ستاد که به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد، آموزش را محور اساسی تحقق برنامه‌های ستاد دانست و گفت: اگر مدیران با اصول امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند هم خودشان نقدپذیر می‌شوند، هم نقدپذیری را در سازمان خودشان رواج می‌دهند و هم بهره‌وری سازمان را بالا می‌برند.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت را در کارکنان سازمان‌ها نهادینه می‌کند و در نتیجه با افزایش تلاش و تعهد کارکنان هزینه‌ها کاهش و بهره‌وری افزایش می‌یابد.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این جلسه ضمن تشریح خدمات این بانک، امر به معروف و نهی از منکر را عاملی برای بازگشت انسان به ذات پاک خود دانست و افزود: فطرت پاک انسان در گذشت زمان و تحت تاثیر مسائل مادی از خصلت های خداگونه فاصله می‌گیرد و برنامه های آموزشی باید به گونه‌ای باشد که به افراد کمک کند تا بتوانند به ذات خدایی خود بازگردند.
صباغی افزود: بهترین روش برای امر به معروف و نهی از منکر این است که با رفتار و گفتار خودمان خصلت‌های نیک را به دیگران آموزش دهیم.
همچینین سیدرحمان حسین‌پور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران در این جلسه به تشریح عملکرد این بانک در راستای پیاده‌سازی برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: حمایت از تولید داخلی، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق و سایر برنامه‌های ستاد بطور جدی در واحدهای ستادی و اجرائی این بانک اجرائی شده است.
نظرات کاربران
نظر شما
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران :
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی :